Týden pro zdraví - Rybičkiáda

01.12.2013 19:55

 

V rámci projektu Otevřít oči jsme se ve čtvrtek 28. listopadu 2013 zúčastnili akce zvané Rybičkiáda. Byla určena pro žáky 4., 5. a 6. ročníku. Jeli jsme do bruntálského Aquacentra. Všichni jsme se moc těšili. Paní učitelky nás rozdělily do šesti družstev a pak nás čekaly různé soutěže. Všichni jsme se moc snažili, ale nakonec se na 1. místě zúčastnilo první a třetí družstvo, na 2. místě družstvo číslo 2, na třetím místě opět dvě družstva, a to družstvo číslo 5 a 6, na 4. místě družstvo číslo 4. Za naše výkony jsme byli odměněni balíčky a diplomy. Moc jsme si toto dopoledne užili a těšíme se na další.

 

Nemohla jsem se dočkat, až se převléknu do plavek. Paní učitelky nás rozdělily do skupin a hned byla volná zábava. První jsem šla samo sebou na tobogán, bylo to super. Dojela jsem dolů a hned byla první soutěž. Běhalo se přes plavecký bazén s malým míčkem. Naše družstvo bylo předposlední. Byli jsme trochu zklamaní, ale šlo o to, abychom si zahráli.

(Vendulka Matušová, 4. ročník)

 

Můj největší zážitek asi byl, že jsme mohli jít na chvíli do „divoké řeky“ a tam se vyblbnout.

(Jakub Butora, 6. ročník)

 

Můj největší zážitek bylo skoro všechno, ale hlavně se mi líbilo, jak jsme sbírali žížaly.

(Andrea Parčiová, 6. ročník)

 

Moc se mi líbilo, jak jsme chytali žížaly a plavali s destičkami. (Jakub Vilkovský, 6. ročník)

 

Bazény se mi hrozně moc líbily a i soutěže. Byla zábava a sranda. Byli jsme tam s paní učitelkou Schefflerovou a paní učitelkou Zombkovskou, se kterými byla nejlepší zábava.

(Simona Zifčáková, 4. ročník)

 

Na bazéně se mi líbilo, protože jsme hráli hodně her. Nejlepší disciplína byla sbírání žížal a běhání ve vodě. Myslel jsem, že když je to zadarmo, že to bude nuda, ale byla to bomba. V autobuse byla taky sranda, i když jsme byli s Rudou a s Ondrou středem pozornosti v zrcátkách pana řidiče. (Aleš Pěgřím, 5. ročník)

 

Na tomto výletě se mi velmi líbilo, že jsme měli i volnost a také, že většina úkolů byla jak pro plavce, tak pro neplavce. Také se mi líbilo, že jsme konečně byli na mnohem kvalitnějším bazéně. Připadalo mi, že jsme tam byli jen půl hodiny, tak rychle to uteklo. (Anonym, 5. ročník)

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Rybickiada_28.11._2013