Sokolnická show

09.10.2013 09:56

V pondělí 7. října navštívili naši  školu draví ptáci se svými sokolníky ze skupiny Vancoš.

A jak viděli jejich vystoupení páťáci?

Ruda

To byl můj asi šestý nejlepší zážitek. Nejlepší byl pro mě kondor havranovitý a pak orel plus ty sovy a ještě ti sokoli. Ještě bylo dobré, jak létali proti nám a že jsme si mohli některé pohladit. A taky jsem se něco naučil o sokolu a navíc tam měla moje spolužačka Klára narozeniny. Závodila s orlem a vyhrála, tak dostala pírko.

Denisa

Mně se líbila sova pálená a líbili se mi i ostatní dravci – jestřáb, sovy, káně. Byla tam i kuna na snowboardu :-) A ještě se mi líbilo, jak jestřáb proletěl kolem paní učitelky a pak těsně kolem hlavy. Potom jsem si myslela, že se paní učitelce něco stane. Jako druhé se mi líbilo, jak nám prolétávali nad hlavami. Někteří měli jména, například Kuba, Jůlinka, Rozárka.

Vojta

Nebylo to poprvé, co jsem byl na takové akci, ale i tak se mi to velmi líbilo. Myslím, že představení obsahovalo více než 10 ptáků a také bylo velmi zajímavé vyprávění o jednotlivých ptácích. Do představení byli zapojeni také diváci i učitelky. V jednu chvíli si pán pozval učitelky, jen aby něco ukázal. Představení bylo chvílemi i vtipné. Viděli jsme, jak ptáci útočí, dělají úhybné manévry a tak dále. Kdybych měl ohodnotit, dal bych 8/10.

Klára

Na dravce jsem se těšila, jelikož už to jednou bylo. Viděla jsem sovu pálenou, kondora havranitého, jestřába samce i samici atd. Jako pamlsek dostávali oškubané kuře. A asi nejvíc si to užily paní učitelka Smrečková a paní Hradilová. Měly tu statečnost se tam postavit. A největší krasavice ze sov – Jůlinka.

Anička

Ze začátku jsem se moc netěšila, ale pak mě to bavilo. Nejvíce se mi líbilo, jak letěl mezi paní učitelkou Hradilovou a Smrečkovou jestřáb. Také bylo dobré číslo se zajícem, který byl kuna :-) Krásná byla sova pálená a puštík. Mohli jsme si je i pohladit. Jedna sova poslouchala jen holčičku ze školky. Klára měla závodit s orlem, vyhrála pírko. Bylo tam dost soutěží, bylo to úspěšné. Výr velký se jmenoval Kuba, puštík se jmenoval Jůlinka.

Ondra

Na dravcích  se mi líbilo to, že létali mezi námi a dělali různé srandovní triky. Nejhezčí dravec byl podle mě výr velký, který se jmenoval Kuba. A jeden dravec, kondor havranovitý, přistál na zem. A byl tam jestřáb a ten měl proletět mezi učitelkami a paní učitelka Hradilová radši zavřela oči, protože se bála. No, bylo to skvělé.

Aleš

Bylo to dobré, protože nám lítali nad hlavami. Nejvíce se mi líbila sova pálená a puštík obecný, protože byli malí a roztomilí. Poučil jsem se, protože jsem nevěděl, že kondor existuje. Byli krásně ochočení. Minulý rok jim jeden pták odletěl, ale letos ne.

Lucka

Mně se líbilo, jak si paní učitelky stouply, rozkročily nohy a pták proletěl. A pak ještě, jak pták chodil, jak si dávali závod. Klára porazila orla a za to dostala jeho pírko.

na fotky z vystoupení se můžete podívat zde: https://zskarlovice.rajce.idnes.cz/DRAVCI_7.10.2013