Rybičkiáda

02.02.2016 11:26

V pátek 22. ledna jsme se žáci 6. a 7. ročníku zúčastnili oblíbené Rybičkiády. Zasportovat a zasoutěžit jsme si jeli do Aquacentra v Bruntále, a to s paní učitelkou Schefflerovou a paní učitelkou Zombkovskou. Protože venku byla pořádná zima a měli jsme chvíli čas, zašli jsme si do cukrárny na horkou čokoládu a zázvorový čaj. Poté jsme se vydali na bazén. Převlékli jsme se do plavek a hurá do vody. Po rozdělení do družstev jsme začali soutěžit. Soutěže byly super, moc se nám líbily. Velmi jsme si užili i volnou zábavu – hlavně tobogán, divokou řeku a saunu. Tento den byl parádní.

 

„Na Rybičkiádě se všem velice líbilo. Hráli jsme společné hry v týmech a všichni se velmi rádi zúčastnili. Projeli jsme se tobogánem a zaplavali si v bazénech. Moc jsme si to užili a chci poděkovat dozoru za to, že s námi strávili čas.“ (Kateřina Hridžak, 6. ročník)

 

„Hráli jsme hry na obratnost, šikovnost i rychlost. Bylo to vážně super a moc se mi to líbilo. Doufám, že příští rok pojedeme zase.“ (Emma Němcová, 6. ročník)

 

„Na Rybičkiádě se mi moc líbilo, byla tam velká sranda, protože jsme byli pořád ve vodě. Nejvíc jsem si užila v plaveckém bazénu, jinak řečeno na skokáncích a ještě v divoké řece, ale nejvíc jsem si to užila v sauně. Doufám, že příští rok pojedeme zase.“ (Anna Hradilová, 6. ročník)

 

„Jak bych to řekl, bylo to prostě žůžo. Když jsme přijeli, byl jsem šťastný hned, jak jsme dostali čipy na šatny. Převlékli jsme se a šli čekat k oknům u plaveckého bazénu. Hned jak přišly holky, měli jsme chvilku volno, pak jsme se losovali do družstev. Byl jsem s Rudou, Annou, Aňou a Patrikem. Byly 4 úkoly, dvakrát jsme byli první. Dostali jsme nějakých 13 bodů celkově. Pak jsme dostali volno. Čas ale utíkal a pak jsme museli jet zpátky do Karlovic.“ (Tomáš Černota, 6. ročník)

 

„Bylo to super. Plavali jsme místo učení, takže hned první výhoda. Nejtěžší bylo plavání přes celý bazén a potápění. Nejlepší bylo na konci volné plavání, protože jsme šli do divoké řeky, i když byly -2 stupně pod nulou, ale pod vodou bylo teplo. I tobogán byl super. Moc se mi to líbilo.“ (Lukáš Folta, 6. ročník)

 

„Na Rybičkiádě se mi nejvíce líbilo závodění a zábava. Ze závodění mě nejvíce bavilo lovení puků pod vodou a z volna tobogán a divoká řeka.“ (David Brňák, 7. ročník)

 

„Rybičkiáda byla moc fajn. Nejvíc se mi líbilo na tobogánu a taky jak jsme hráli hry. Byl tam klid, pohoda a sranda.“ (Aleš Pěgřím, 7. ročník)

 

„Na Rybičkiádě se mi líbilo. Měli jsme moc soutěží a volna. Nejvíc jsme si my sedmáci užili s voděodolnou kamerou. V divoké řece jsme dělali řetězy.“ (Anna Provazová, 7. ročník)

 

„Zážitek byl, jak jsme se v divoké řece všichni chytili za nohy a tahalo nás to. Vždycky nás ten proud rozpustil.“ (Tomáš Drobný, 7. ročník)

 

Žáci 6. a 7. ročníku

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Rybickiada_2016