Rybičkiáda

01.12.2014 09:10

Ve středu 26. listopadu jsme se již podruhé zúčastnili Rybičkiády, tentokráte celý druhý stupeň. Jeli jsme do Aquacentra v Bruntále, a to s paní učitelkou Schefflerovou, paní učitelkou Zombkovskou a panem učitelem Hotákem. Po příjezdu jsme se převlékli do plavek a hurá do vody. Po rozdělení do družstev jsme začali soutěžit. Pak jsme měli chvíli volnou zábavu. Než jsme nastoupili do autobusu směr Karlovice, stihli jsme si prohlídnout i bruntálské náměstí. Za naše výkony jsme byli odměněni sladkostmi. Náramně jsme si tento den užili a těšíme se na další.

„Bylo to super. Líbily se mi všechny hry, ale nejvíce bojování na ramenech. Nejvíc se mi líbilo volno v divoké řece.“ (Valérie Škodová, 9. r.)

„Výlet do Bruntálu na bazén na Rybičkiádu se mi velice líbil. Byl zábavný a rád bych si ho někdy zopakoval. Hry, které nám učitelé vymysleli, byly velice zábavné.“ (Petr Vařák, 9. r.)

„Nejvíce se mi líbila divoká řeka a soutěže, ve kterých jsme soutěžili v družstvech. Voda byla příjemně teplá. Relaxovali jsme ve vířivce.“ (René Láníček, 9. r.)

„Moc se mi to líbilo. Chtěla bych tam jet ještě jednou. Nejlepší tam bylo to, jak jsme šli hrát hru a v té bylo, že jsme se posadili na jednu osobu a shazovali jsme se. Ale i v divoké řece to byla sranda, velká sranda s Petrem a Valčou.“ (Adéla Kalužíková, 7. r.)

„Rybičkiáda se mi moc líbila, měli jsme parádní úkoly a učitelé. Mohli jsme tam být ale déle. Příště bychom mohli jet do Olomouce na bazén, ale i Bruntál byl moc dobrý nápad.“ (Jakub Podolák, 7. r.)

„Nejvíc mě zaujala sauna a hry. Dobrý byl i tobogán a vířivka.“ (Jan Knap, 8. r.)

„Nejvíce se mi líbilo, jak jsme měli volno, kde jsme mohli jít do divoké řeky, na tobogan nebo si jít zaplavat do velkého bazénu.“ (Alex Scheffler, 8. r.)

„Zaujala mě společná zábava v divoké řece a společné kolektivní hry (kohoutí zápasy), hodně času na volnou zábavu, Adélčina škrtivost a topení ve vodě.“ (Magdalena Kunstová, 8. r.)

„Můj nejlepší zážitek byl, když jsme měli volno. Skákali jsme z můstku. Nejvíce se mi líbila soutěž lovení puků a největší srandou bylo vodní sumo.“ (Ondřej Procházka, 6. r.)

„Můj nej zážitek byl, když jsme se v divoké řece chytli za nohy a udělali řetěz. A druhý, když jsem skočil z můstku placáka a paní učitelka mě vyfotila.“ (Šimon Cepek, 6. r.)

„Na rybičkiádě se mi moc líbila jízda v tobogánu, v divoké řece, skákání z můstku a soutěže.“ (David Brňák, 6. r.)

„Líbilo se mi lovení puků a sbírání molitanových žížal, vířivka a tobogan. Nejlíp bylo v sauně, ale voda v bazéně pak byla studená. Úplně všechno bylo dobré, hry a soutěže.“ (Martin Vybíral, 6. r.)

„Líbila se mi ta poslední soutěž, jak jeden byl ve vodě a druhý byl na jeho zádech a žduchali se, myslím, že se to jmenuje vodní sumo. Potom bylo nejlepší to volno na konci. Škoda, že jsme tam byli tak krátkou dobu.“ (Tomáš Drobný, 6. r.)

„Nej zážitek byl, když jsme měli volno. Oblíbená soutěž je sumo ve vodě. Rybičkiáda je moje jedna z nejoblíbenějších školních akcí.“ (Rudolf Polhoš, 6. r.)

Žáci 2. stupně

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Rybickiada_26.11._2014/