Pekelná třída ve čtvrté třídě

19.06.2013 10:30

Celý školní rok, který mimochodem utekl jako voda, jsme se prokousávali "povinnou" četbou pro čtvrtý ročník. V září se nám dostala do ruky kniha Vojtěcha Steklače Pekelná třída, která vypráví o partě kluků v čele s Boříkem. Možná je vám to povědomé, první kniha z celé série o Boříkově partě se jmenuje Boříkovy lapálie. A ačkoliv se to zdálo neuvěřitelné, ještě před koncem školního roku jsme ji zdárně dočetli. A tady vám předkládáme některá naše hodnocení:

 

Šimon

Bořík se mi líbil z toho důvodu, že byl legrační. Líbila se mi poslední kapitola Jak jsme se vraceli domů, protože si v ní hráli na četníky a zloděje a taky se mi líbilo, že Mirek snesl Palhounovou v náruči z posedu na stromě až na zem.

Tomáš

Doma jsem nikdy moc nečetl. Takže z povinné četby knížky Pekelná třída jsem moc nadšený nebyl. Co se dalo dělat, začal jsem číst. Po pár kapitolách mě knížka začala bavit. Nejvíc se mi líbila kapitola Jak tatínek viděl všude samou chemii. Teď, když jsem ji dočetl, přišlo mi to líto. Chtěl jsem po mamce, aby mi ji koupila, a tak se paní učitelko ptám, jak a kde ji sehnat.

Aleš

Bořík se mi líbil, protože to bylo vtipné a zábavné. Nejsrandovnější postava je Aleš, který všechno sní. Jak jsme si udělali mejdan, tak se jmenuje kapitola, která byla nejlepší. Budoucí čtvrťáci se mají na co těšit, protože hodiny s touto knihou byly zábavné. Jediná kapitola, co se mi nelíbila, byla Jak jsme objevili kovovou skříňku, protože v ní bylo málo vtipů.

Ondra

Bořík je nejlepší knížka, kterou jsem četl. Nejvíc se mi na tom líbila všechna legrace, co jsme s ní prožili. Bylo tam i dost dobrodružství. Nejvíc dobrodružné bylo Jak jsme šli po stopě Zátoráků. A nejvíc legrační byla kapitola Jak jsme si udělali mejdan. A napínavá byla Jak jsme otevřeli skříňku. 10/10

Anička

Tato kniha je moc hezká. Doporučila bych ji všem. Tyto příhody čtyř kluků jsou pro nás jako stvořené! Nejvíc se mi líbí ta sranda, co jsme s ní prožili. Nejsuprovější kapitola byla Jak jsme chytali myši. Tato kapitola se objevila i v čítance, takže jsme se zasmáli dvakrát. Moc se mi nelíbila Tahle třída, to je peklo, což je kapitola první, protože jsme ji ještě nestihli docela poznat. Kapitola Jak jsme si udělali mejdan byla taky dobrá. Jak si zapálili a vypili to, co neměli J Této knize dávám 10/10.

Vojta

Zdravím. Toto je závěr knihy Pekelná třída. Osobně bych tuto knihu doporučil všem, jak starým, tak mladým, protože obsahuje hodně humoru, zároveň je to velmi dobrodružná kniha. V této knize je hodně postav a také vlastností. Nejlepší kapitola byla Jak jsme chytali myši a nejhorší byla poslední, protože byl už konec. Knížce dávám 8/10.

Ruda

Mně se to líbilo, protože to bylo vtipné, a nejlepší postava pro mě byl Aleš, protože když se něco řešilo, tak pořád myslel na jídlo. Moje nejlepší kapitola byla Jak jsme si udělali mejdan. Bodů 10/10.