Návštěva z Úřadu práce v Brunátle

17.02.2017 08:51

V úterý k nám přijela DiS. Jana Ondrášková z Úřadu práce v Bruntále. Seznámila děti s významem a činností tohoto institutu, osmákům ukázala možnosti výběru školy v rámci jejich dalšího vzdělávání. Vysvětlila jim princip poradenství pro volbu povolání.

 

Postřehy dětí:

Zaujalo mě to, aspoň vím, kolik středních škol v ČR máme. Zatím přemýšlím, co budu v životě dělat, čím budu. Možná se na úřad do poradenského centra zajedu podívat s rodiči.

 

Přednáška se mi líbila, dozvěděl jsem se některé nové věci, o kterých jsem dříve nevěděl. Pomohlo mi to upřesnit některé nejasnosti ohledně školy, na které bych chtěl v budoucnu studovat.

 

Paní byla úžasná, pěkně srozumitelně nám vysvětlila vše ohledně výběru další školy, ochotně zodpověděla naše otázky. Byla jsem moc spokojená.