Návštěva výstavy v Penzionu U řeky, 1. 10. 2013

04.10.2013 08:46

                    V rámci hodin výtvarné výchovy jsme se tentokrát vypravili do Penzionu U řeky, kde právě probíhá výstava Aleny Kojdlové zabývající se tvorbou olejomaleb, výrobou šperků a kožených předmětů.

Zde jsou postřehy některých žáků:

            Nejvíce se mi líbilo dílo Zajíci. Je to dílo s jarní tématikou, kde jsou převážně květiny. Barvy tam byly žlutá, zelená, modrá a další, které patří do jara. Působilo to na mě dojmem štěstí a také to bylo takové uklidňující. Byl veliký, byl mezi těmi nejdražšími. Také se mi líbil obraz Modrý kůň. Byla tam převážně modrá, což je moje oblíbená barva.                                                                                  Tomáš Přibyl

            Nejvíce se mi líbílo dílo Splynutí. Jsou na něm dva lidé, jak se líbají a celé to dílo na mě působí optimisticky a zamilovaně, protože obraz se skládá hlavně z barev růžová, červená a  fialová. Podle mě se autorce nejvíce povedlo tohle dílo a také dílo s andělem nebo Kříž.

                                                                                               Jana Zábojníková

            Nejvíce na mě zapůsobil obraz Vášeň. Byl nakreslen pozitivními barvami, byly na něm vyobrazeny kytky a vyřazovala z něj „vášeň.“ Obraz se mi velmi líbil. Působilo to na mě dobrým dojmem.                                                                                  Barbora Butorová

            Dílo Elementy je veliký obraz , ve kterém se střídají barvy, hlavně žlutá a tmavší fialová a černá. Je to velice vyčerpávající obraz, po chvíli dívání se na něj ztratíte orientační smysl.                                                                                  Filip Jelínek

            Zapůsobilo na mě dílo Elementy. Obraz se skládal z modré, bílé a šedé barvy. Na obrázku byly šedé květiny a pozadí bylo modré a bílé. Měl šedý popraskaný rám.                                                                                  Petr Vařák

            Alena Kojdlová vytváří obrazy, aby potěšila a povzbudila sebe i diváky. Vytváří je stylu snu, většinou veselé motivy. Mám radši obrazy, na kterých je něco vidět, a proto nemám žádný, co na mne zapůsobil.                                                                                  Nathan Czasch

            Modrý anděl je tmavě modrozelená malba, která byla zpracovaná do 3D tvaru připomínající anděla. Zaujal mě tvarem a barvami.

                                                                                  René Láníček

            Nejvíce na mě zapůsobil obraz ve světlých barvách, bylo na něm zobrazeno srdce nad bílými ptáčky a světlé pozadí, velice pěkné.

                                                                                  Valérie Škodová

            Nejvíce mě zaujal Modrý anděl. Měl hlavu jako pták, křídla měl modrobílé. Měl trochu černé peří.        

                                                                                  Jiří Vikartovský

            Věřím, že výstava žáky inspirovala k tvůrčí aktivitě a představivosti, kterou zúročí v  následujících hodinách výtvarné výchovy.

                                                                                  Ing. Alena Rokosová

 

na fotografie z výstavy se můžete podívat zde: https://zskarlovice.rajce.idnes.cz/Vystava_1.10.2013/