Mikuláš

10.12.2013 10:13

Každý rok chodí za dětmi Mikuláš, Anděl a čertíci. Ani letos tomu nebylo jinak. Přijel se za námi podívat v pátek 6. prosince 2013. Děti byly natěšené a netrpělivě čekaly, až jejich třídu navštíví. Hodným dětem Andílek rozdal sladkosti a těm zlobivým čertíci dali co proto. Jak se dětem akce líbila, si můžete přečíst zde:

 

U nás ve třídě byl Mikuláš, anděl a čtyři čerti. Marka, Honzu a Matese vlekli na chodbu. Pak je přinesli zpět, Matese v pytli. Anděl nám nadělil lízátka a bonbóny. Mikuláš byl moc hodný a čertů jsem se nebála. (Kačenka Kočí, 2. ročník)

 

Líbilo se mi, jak mě odnesl čert. Bylo to nejlepší. A taky mi pomazal obličej. (Matyáš Cepek, 2. ročník)

 

Čerti se mi líbili i anděl s Mikulášem. Jako písničku jsme zpívali Prosinec. (Lucie Horáková, 5. ročník)

 

Nejvíc se mi líbilo, jak nám bouchali do dveří a pak nás vzali na chodbu a přivázali k sobě řetězem. (Šarlota Polhošová, 5. ročník)

 

V pátek ve škole byl Mikuláš. S ním tam bylo pět čertů a jeden anděl. Ve druhé hodině nám v jednu chvíli začali bušit na dveře, ale my jakoby nic. Bylo to nepříjemné nejen pro mě, ale pro všechny. Čerti byli legrační a mnohem lepší než minulý rok. (Vendulka Matušová, 4. ročník)

 

Když nám začali bouchat na dveře, začala jsem mít strach, ale jak vešli do dveří, tak jsem se uklidnila. Čerti byli srandovní. Nevšimli si mě. Zazpívali jsme písničku a dali nám bonbóny a šli dál. (Agnes Albrechtová, 4. ročník)

 

V pátek 6. 12. 2013 byl ve škole Mikuláš. Ve druhé hodině nám bouchali na dveře. Ale paní učitelka řekla: „Ne, ne, ne.“ Ve třetí hodině jsme byli u třeťáků a přišli tam. Anděl nám dal bonbóny a já se už přestala bát. (Anička Hradilová, 4. ročník)

 

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Mikulas_2013/

 

Mgr. Vladislava Zombkovská