Legendární parta v očích čtvrťáků aneb zážitky z filmu

28.02.2013 13:05

Šimon

Moc se mi to líbilo, protože to byla sranda a bylo to vzrušující, protože tam bojovali a taky že ten Santa měl mačety a Zajíc bumerangy a ještě místo granátů měl velikonoční vajíčka.

Chtěl bych být tím Stínem, protože byl lepší než ostatní, měl větší sílu, a když jsem viděl upoutávky na film, tak jsem si na něj potom hrál.

 

Tomáš

Nejvíc mě zaujal Jack Frost, Líbil se mi na něm ten mráz a sníh a ještě ta hůl, ze které šlehal mráz. A Velikonoční zajíc se mi líbil, protože měl bumerang a vybuchovací vajíčka. A chtěl bych být Jack Frost, protože bych chtěl být taky zmrzlina.

 

Lucka

Nejvíc se mi líbil Velikonoční zajíček, protože byl srandovní. Nejvíc mě zaujalo, jak bojovali proti zlu a aby děti nepřemohlo zlo a hlavně strach. Nechtěla bych být v kůži toho Stína.

 

Aleš

Líbilo se mi to, protože to byla velká sranda. Já bych byl asi ten Jack Frost, protože skoro nic nedělal. Nejvíc se mi líbil Velikonoční zajíček, protože si ze všeho dělal srandu. Nejlepší bylo, jak dostali toho Stína Bubáka, protože už nestrašil děti. Ale vlastně toho Stína Bubáka přemohly ty děti a zachránily tak sebe i jiné děti.

 

Ondra

Líbilo se mi to, protože to byl docela akční film. Nejlepší postava pro mě byla Jack Frost. Chtěl bych být v té situaci na konci, jak se zjevil ten Sandman. Nejvtipnější bylo, jak se ten Velikonoční zajíček zmenšil. Nejnudnější byl začátek, konec byl zase trochu akční. Chtěl bych být asi Sandman, protože se mi zdál nejsilnější a protože si mohl vytvořit jakoukoliv věc.

 

Anička

Film se mi moc líbil, protože to někdy bylo srandovní. Také se mi líbily postavy, ale nejvíce Víla Zuběnka a Jack Frost. Srandovní byl, když jsme zjistili, že měl Santa tetování. Nejvíc se mi líbila Víla Zuběnka, měla roztomilé malé víly. Jedna z nich se jmenovala Zubnička. Velikonoční zajíc neměl ze začátku rád Jacka Frosta, protože mu Jack někdy něco provedl. Jenže potom se něco stalo a najednou se Zajda polepšil, jednou šli všichni strážci do jeho nory a tam našli malou holčičku a Zajda ji měl moc rád a malovali spolu velikonoční vajíčka. Jack Frost uměl ovládat zimu, moc se mi líbilo, že maloval obrázky na okna a to se mi moc líbí. Pěkné od něj bylo, že pomáhal dětem a potom už se neflákal jako dřív. Byl smutný z toho, že ho děti ze začátku neviděly. Moc chtěl, aby mohl vidět svoji minulost, jenže v tom udělal chybu. Santa měl dvě mačety a na obou rukách tetování. Měl veliké sáně, kterým nikdo neodolal a proto se chtěl každý svézt. Jenom Zajda se bál. Santa měl hodně práce, ze začátku vyrobil vláček z ledu, jenomže se rozbil. Sandman vyráběl dětem nádherné sny. Chtěl bojovat proti zlému Stínu, ale potom ho ovládlo zlo. Potom se za něj pral i Jack Frost, jenže už bylo pozdě. Sandman neuměl mluvit.

 

Klára

V té pohádce se mi líbilo, že dobro zvítězilo a zlo prohrálo. Hráli tam Jack Frost – zimní král, Santa Claus – ten, co rozdává vánoční dárky, Sandman – rozdává hezké sny, Víla Zuběnka – ta, co bere zuby a dává dětem peníze, laskominu nebo cukroví a nakonec roztomilý Velikonoční Zajda a ten dává pod strom nebo pod keř vajíčka.

 

Vojta

Mně se tento film moc nelíbil, protože byl jako každý jiný film. Parta lidí a v tom se objeví nepřítel a bojuje se. Kdybych měl očíslovat tento film, dal bych mu 5 z deseti. Tento film byl pro mě nezáživný. Pokud bych mohl, tak bych pozměnil příběh a vyměnil bych pár postav. Tento film bych doporučil malým dětem, které chodí do mateřské školy nebo do první třídy. Vyměnil bych Jacka Frosta za Mrazíka.

 

Šarlota

Líbilo se mi to, protože to byla sranda. Nejvíc se mi líbil Jack Frost, protože má hezkou postavu a má dobré schopnosti. A taky se mi líbila víla Zuběnka, protože měla hezké šaty a křídla. A ještě se mi líbil Velikonoční zajíček, protože měl dobré schopnosti. Chtěla bych tam být, protože bych jim pomohla bojovat se Stínem Bubákem. Moc se mi to líbilo.

 

Ruda

No, mně se to líbilo, protože jsem se dozvěděl o novém strážci a to byl Jack Frost. A ten se mi líbil ze všech nejvíc, protože si dělal ze všeho srandu. Ale také nevěděl, kdo je a jestli měl rodinu. A ze všeho byl smutný, že na něj nikdo nevěřil. Chtěl bych být jak Jack Frost, protože je nejsilnější a Sandman, protože si může vyrobit všechno,co chce z písku

Legendární parta v očích čtvrťáků aneb zážitky z filmu