Den v lese

29.05.2015 09:44

Den v lese

V rámci akce „Týden lesů“ jsme jeli ve spolupráci s Lesy ČR na celý den do lesa, na chatu Čertovka. O program se nám postarala paní Krystýna Foltová a pan Jan Gasidlo. Strávili jsme příjemný den v lese a získali spoustu nových poznatků o lese.

                              Kateřina Mikulášková

 

https://zskarlovice.rajce.idnes.cz/Den_v_lese_-_2._a_3._trida_12.5.2015

 

 

Výlet na chatu Čertovka

Byli jsme na chatě Čertovka. Všichni jsme jeli docela malinkým autobusem, kam se vlezlo jen osmnáct lidí. Autobusem jsme dojeli na chatu. Naší vedoucí byli Honza a Krystýnka. Hráli jsme hru v lese. Vybrali jsme si věc, která se nám líbila. Já jsem si nemohla vybrat, protože se mi tam líbilo všechno. Byly tam nádherné kameny, spousta zajímavých rostlin a šišek. Nakonec jsem si vybrala jeden starší dutý kořen od smrku. Byl nenápadný, ale já jsem ho našla. Když jsme všichni měli nějakou věc, usadili jsme se na podložky do trávy. Řekli jsme své jméno a dávali věci doprostřed kruhu. Potom jsme šli hrát hru na lišky a zajíce. Tři lidé byli lišky a ostatní zajíci. Já jsem byla zajíc a dvakrát mě chytli. Jednou dobrovolně a podruhé ne. Poté jsme se šli podívat, jak dřevorubci kácí strom. Jak strom padl, byla to veliká rána.

                                        Kačenka Kočí

 

Týden lesů

Včera jsme byli na chatě Čertovka. Hráli jsme tam hodně her. Dívali jsme se, jak kůň táhl klády. Byli jsme u krmelce, do kterého jsme lezli. Chodili jsme lesem a pozorovali nové zvířata. Opékali jsme špekáčky. Hladili jsme koně, Viděli, jak se seká strom. Spočítali jsme, kolik ten strom má let. Dívali jsme se na brouky. Ti brouci byli kůrovci. Rozlišovali jsme stromy. V lese jsme hledali věci, které se nám líbili. Mně se líbila šiška, kvůli tomu, že je hnědá.

                                         Honza Skřivánek

Týden lesů

Jeli jsme druhá a třetí třída do lesa na chatu Čertovka. Hledali jsme různé věci, které se nám v lese líbily. Dívali jsme se, jak v lese kácí strom. Pak jsme se dívali, jak pokácený strom táhne hnědý kůň. Potom jsme hráli v lese hru, opékali jsme špekáčky a chleba. Potom jsme se šli podívat na krmelec. Do kterého se dává pro zvířata na zimu listy od malin, žaludy, kaštany a seno.

                                         Jan Lanči

 

Výlet

Včera jsme jeli na výlet do lesa. Bylo tam moc hezky. První jsme se šli podívat do lesa. Pak jsme hráli hru na lišky a na zajíce. Potom jsme se byli podívat, jak se kácí strom. Jak jsme se vrátili, šli jsme připevňovat zvířátka. Pak jsme šli opékat špekáčky. Potom jsme se byli podívat na krmelec. Pak jsme jeli zpátky do školy.

                                         Julie Good

 

 

V lese

Šli jsme ke krmítku. A opékali buřty, hráli jsme různé hry a bylo krásně. Hráli jsme různé hry. A krmili jsme koně a viděli jsme padat strom. Dívali jsme se na brouky a luštili křížovky. A dělali strom z těl, byla to zábava.

                                      Adéla Slavkovská

Týden lesů

Včera jsme šli druhá a třetí třída do lesa. Bylo to tam moc hezké. Pohladili jsme si i koníka, jmenoval se Ivo. Byla tam paní učitelka Kristýna. A byl tam i Honza, ten nás zavedl ke krmelci. Říkali jsme si něco o zvířátkách a o lese. A hráli jsme si na různé hry. Opékali jsme si špekáčky, měli jsme kečup a hořčici a chleba taky. A byl tam můj soused Valdemar. Bylo to tam príma. Byla tam tabule a měli jsme tam dát zvířátka, kam patří.

                                            Kačenka Komžíková

Týden lesů

Jeli jsme na chatu - Čertovka. Byli jsme se podívat na tažného koně a pak na dřevorubce jak seká strom. A provázel nás Honza a Krystýnka. Hráli jsme různé hry. Pak jsme se nasvačili. A pak jsme všichni měli hlad, tak jsme si šli opéct špekáčky. A než byly hotové, tak jsme šli stavět strom, kdo v něm bydlí. A na konec jsme hráli na rysa a jeho kořist. Ale Krystýnka musela jet dřív, tak jsme se s ní rozloučili.

                                             Natálka Vařáková

 

Návštěva v lese

Hladili jsme si koně. Opékali jsme si buřty. Hráli jsme různé hry. Viděli jsme padat strom, který byl hodně starý. Chodili jsme a sbírali to, co se nám líbí. Já jsem si vybrala kámen, protože byl tak sám, tak osamělý. Byla to taková legrace a taky jsme se naučili i něco nového. Například jak se kácejí stromy. Bylo to tak nádherné, ale nesměli jsme tam řvát, ani odhazovat odpadky.

                                            Veronika Fridrichová

 

Týden lesů

Byli jsme na chatě Čertovka. Nejvíc se mi líbilo, jak ten strom spadl na zem a jak ten kůň táhl ty klády a chutnaly mi ty klobásy a ještě mi chutnaly ty perníčky a ještě jsme si pohladili koně, líbil se mi. Ukazovali jsme si kůrovce, hráli jsme na rysa a jeho kořist a pak jsme hráli na lišku a zajíce.

                                             Matyáš Cepek