Spojuje nás sport

21.01.2019 08:38

Spojuje nás sport - je název projektu, který je zaměřen na vzájemnou spolupráci české a polské základní školy v rámci Eurogionu Praděd. Žáci 6. a 7. třídy měli možnost vyrazit se svými polskými kamarády na týdenní lyžařský kurz do Karlova pod Pradědem na chatu Kazmarku. Cílem nebylo jen naučit se  sjíždění a zatáčení na lyžích, ale také vzájemné poznávání a vytvoření nových přátelství. A to se určitě podařilo. 

Kromě dopolední a odpolední výuky na lyžích, byli na programu přednášky o horách a chování na nich, exkurze na Horskou službu v Karlově, návštěva zámku v Bruntále, ale také společné hry na sněhu, v klubovně a nechyběla ani diskotéka.

Z komentářů žáků:

Michal - Jsem moc rád, že jsem mohl na tento výcvik jet, protože jsem si ho náramně užil

Sabina - Lyžování se mi moc líbilo. Byla jsem ráda, že na nás měli učitelé trpělivost.

Marie - Bylo mi tam dobře,

Viki – Moc se mi na lyžáku líbilo, jak jsme stavěli sochy ze sněhu.

Terka – Na Horské službě to bylo zajímavé

Kačka - Není asi nic, co by se mi nelíbilo.

Honza - Celkový dojem : BYLO TO BOŽÍ

Budeme se těšit zase někdy příště

Martina Brachtlová  

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Lyzarsky_kurz-Karlov_pod_Pradedem_7.-11.1.2019/