Kolektivní výstava v Penzionu u Řeky

20.02.2018 13:10

Ve středu 14.2.2018 jsme se v rámci hodin výtvarné výchovy vypravili do Penzionu U řeky, kde právě probíhá kolektivní výstava autorů Luďka Pavézky, Rosemary Petry Landové, Jany Zajasenské - John, Lenky Klofáčové Pavézkové, Karla Dokoupila, Pavla Sasína a Miroslava Korčáka.

 

Zde jsou postřehy žáků o dílech, která je nejvíce zaujala:

 

            Nejvíce mě zaujalo dílo Lenky Klofáčové Pavézkové, Ostrov. Líbí se mi, že autorka kreslí spíše do tmavších odstínů a barvy jsou do sebe zapuštěné. Působí na mě smutně.

                                                                                                                      Tereza Hluchníková

            Líbilo se mi dílo L. Klofáčové Pavézkové, Vzhůru do oblak. Je tam hodně podzimních barev. Pocity z díla jsem měla smíšené, spíše depresivní.                         Kačka Komžíková

            Nejvíce se mi líbilo dílo Karla Dokoupila, Klonovaná Venuše. Je to moc hezký obrázek a působí na mě zvláštně.                                                                                Žaneta Bilá

            Líbilo se mi dílo Klonovaná Venuše. Sochy na obraze působily smutně.

                                                                                                                      Anička Škařupová

            Líbilo se mi dílo K. Dokoupila, Zanské červené domy v 3D provedení. Působí na mě radostně.                                                                                                Bronislav Procházka

            Zaujalo mě dílo Zanské červené domy. Je to strašně moc zajímavé. Působí na mě radostně.

                                                                                                                      Patrik Gasidlo

            Líbily se mi Zanské červené domy. Obraz mě zaujal, protože má pokaždé jiný výraz.

                                                                                                                      Dominik Keclík

            Zaujalo mě dílo Zanské červené domy. Zaujalo mě, že se domy „pohybují“.

                                                                                                                      Vojta Holíček

            Zanské červené domy. Dílo mě zaujalo, protože mám rád optické iluze.               

                                                                                                                      Vojta Vikartovský

            Líbilo se mi dílo Rosemary Petry Landové Toskánská etuda. Je takové hezky tečkované a má šarm. Je to staromódní a hezky barevné a je tam moje nejoblíbenější barva fialová. Působí na mě radostně.                                                                                                 Natálie Vařáková

            Líbíl se mi obrázek s kytarou od Pavla Sasína. Moc se mi tady líbilo a chtěl bych se tady někdy podívat znovu.                                                                                   Tomáš Vybíral

            Líbily se mi obrázky nahých žen od Luďka Pavézky. Obrázky jsou černobílé. Působí na mě radostně.                                                                                                  Mirek Hebnar.

            Zaujal mě obraz Lenky Klofáčové Pavézkové, Mlhavý podzim. Vepředu se nachází strom se čtyřmi listy, stromy jsou černé, jako z uhlí. Je zde dívka v červeném hábitu. Barvy jsou smutné. Obraz na mě působí strašidelně.                                                               Radek Štantejský

           

            Věřím, že výstava žáky inspirovala k tvůrčí aktivitě a představivosti, kterou zúročí v  následujících hodinách výtvarné výchovy.

 

                                                                                  Ing. Alena Rokosová

 

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Kolektivni_vystava_v_Penzionu_U_reky%2C_19.2.2018/