Výuka golfu v GCMA Město Albrechtice 7. - 9. třída

11.09.2017 13:57

V pátek 8. 9. 2017 se uskutečnila výuka golfu v Golfovém klubu Města Albrechtice, kterou golfový klub uspořádal v rámci svého projektu Se školou na golf. Výuka golfu bude v pokračovat formou golfového kroužku v tělocvičně, kde se budou zájemci pravidelně scházet.

 

Děti si prohlédly golfové hřiště, seznámily se se základními golfovými pojmy. Základní údery si  prakticky vyzkoušely.

Zde jsou postřehy některých golfistů:

8.9. jsme navštívili golf v Albrechticích. Byli jsme rozděleni do 4 skupin. 3 skupiny se vydaly k jamkám a 4. družstvo si šlo sednout de stánku s občerstvením. Poté jsme se všichni postupně vystřídali po celém golfovém hřišti. Krásně svítilo sluníčko, takže nebylo ani teplo ani zima. Tento den jsem si užil.“

„Jelikož jsem golf nikdy nehrál, 8.9. se to splnilo. Byla to školní akce, která se odehrála v Albrechticích. Profesionální hráči golfu, například Bob, nás učili, jak se drží golfové hole a ťuknout do míčku. Už se těším, až bude kroužek golfu tady u nás ve škole.“          Rudolf Polhoš

„Moc mě to bavilo, proto chci chodit do kroužku.“             Patrik Škařupa

„Výlet na golf se mi líbil, i když mě moc nelákal. Nikdy by mě nenapadlo, že golf může být tak zábavný. S kamarády jsem si užil a jel bych klidně znovu.“

„Na golfu to na začátku bylo spíš o poslouchání. Byly 3 disciplíny. První dvě mě moc nebavily ani mi nešly, ale poslední mě bavila, na ni jsem se celou dobu těšil. Pán, který obsluhoval třetí disciplínu mě chválil.“                                                     Tomáš Drobný 

„Na golfu se mi dost líbilo. Vyzkoušeli jsme si tři různé techniky, ale nejvíc mě bavilo „patování“. Těším se na školní kroužek golfu.“

„Dnešní výlet na golf se mi velmi líbil. Nejvíce mě bavilo střílet na malou vzdálenost. Doufám, že ještě někdy pojedeme.“

„V Albrechticích na golfu se mi hodně líbilo. V puttování jsem vyhrál svítící míček podepsaný od jednoho z trenérů. Golf se mi zalíbil natolik, že začnu chodit zde do Karlovic do kroužku.“

 

Děkujeme Golfovému klubu Města Albrechtic za příjemně strávené dopoledne na hřišti včetně poskytnutí profesionálních služeb trenérů.                                             Alena Rokosová

 

Na fotky z akce se můžete podívat zde: zskarlovice.rajce.idnes.cz/8._9._2017_Vyuka_golfu_Mesto_Albrechtice