Přednáška o nebezpečí hazardu

14.12.2016 08:54

Do základní školy v Karlovicích přijel pan RNDr. Bc. Ludvík Hanák MBA., pán, který si prošel závislostí na hazardních hrách. Níže jsou postřehy dětí, které se jeho zajímavé přednášky zúčastnily.

 

 

Dnes jsme měli přednášku o hazardu a závislostech. Byli jsme informováni o tom, kolik je v České republice heren, kasín, automatů. Jak je snadné propadnout hazardu, že výhra je víc nebezpečná

než prohra, že v hazardu se dá vyhrát, ale ne vyhrávat.

 

Navštívil nás pan Hanák, který nám vyprávěl o nebezpečí hazardu. Přednáška byla dost zajímavá a naučná. Nejvíce se mi líbilo, jak vyprávěl svůj příběh. Proč s tím začal, až po léčbu. Bylo to zajímavé vyprávění s dobrým koncem. Zajímavé byly i příběhy jeho známých, vůbec i ostatních lidí.

 

Pan Hanák nám řekl něco o svém životě, že hrál hry.....většina takových lidí končí opuštěných

na ulici. On měl však štěstí, že o rodinu nepřišel. Nejvíc mne zaujalo, jak se rychle můžeme dostat ke gamblerství.

 

Prezentace se mi líbila, byla poučná. Neměli bychom hrát automaty ani jiné hry. Můžeme ztratit rodinu, majetek, mít dluhy, můžeme se z toho zbláznit.

 

Vždy, když má někdo přednášku o něčem, je nejlepší, když si tím prošel on sám. Pan Hanák měl velice dobré téma, uměl to pěkně podat. Jsem rád, že jsem si mohl poslechnout jeho příběh.

 

Přednáška se mi líbila, byla zajímavá. Dozvěděl jsem se věci, o kterých jsem nevěděl, že jsou hazardní, třeba sledování on-line výsledků v různých sportech. Určitě bych na tom nechtěl být závislý a budu dávat pozor, abych tomu nepropadnul.

 

Přednáška byla pěkná, prezentována byla jinak než jiné, protože pán mluvil o závislosti, kterou si sám prošel.

Žáci II. stupně