Plavecký výcvik - 4.ročník

05.12.2016 08:36

Letos jezdíme na bazén do Holčovic. Učíme se různé plavecký styly a zdokonalujeme se v plávání každý den. Plavecký výcvik vede paní učitelka Brachtlová a jako dozor je tam paní učitelka Zombkovská. K učení máme spoustu pomůcek. Každý den se zlepšujeme a děláme pokroky. Bazén je skvělý. Moc se nám tady líbí.

„Moc se mi líbí, jak to na bazéně v Holčovicích vypadá. Baví mě, když skáčeme jako delfíni do kruhu a když máme volnou zábavu.“ (Viki Gugusakisová)

„Na bazéně se mi moc líbí. Ani nevím kde začít. Prvně jsme splývali s vodou, pak jsme plavali kraula a pak prsa.  Když někdy pojedu na bazén, tak do Holčovic. Mají tam teplou vodu a vyhřívané kachličky. Nejsmutnější je, že je to nejspíš náš poslední plavecký výcvik. Myslím si, že se tam celé naší třídě líbí.“ (Míša Rokos)

„Na bazéně je velmi hezky. Do Holčovic jezdí jen naše třída. Občas na konci plavání hrajeme hry a posledních 15 minut máme vždy volno. Pro mě je konec vždy nejlepší. Přesto, že tam jsme 3 hodiny, nejsme unavení. V autobuse zpíváme různé písničky. Jednou jsme zpívali i u rozcvičky. Je to veliká sranda.“ (Vendulka Suková)

„Za čtyři dny se mi na plavání moc líbilo. Nejvíce se mi líbí, když se potápíme. Zatím jsme se učili kraula, prsa, splývání s vodou, potápět a hlavně plavat.“ (Pepík Konfal)

„Nejvíc se mi na bazéně líbí, že máme vždycky na konci plavání 15 minut volno. Učili jsme se kraula a prsa, přeskakovat kruhy, potápět hlavu a sedat si na dno bazénu. Máme tam i hodné paní učitelky. Moc se mi na bazéně líbí.“ (Sabinka Černotová)

„Líbilo se mi, jak jsme plavali žabí nohy a jak jsme měli volno.“ (Lucinka Klíčníková)

„Moc se mi líbí, když se potápíme, plaveme na dně a sbíráme kroužky. Bazén je skvělý, je tam krásně teplá voda, kachličky i sprchy.“ (Adélka Slavkovská)

„Moc se mi tam líbí. Je tam velký bazén a nejlepší je těch 15 minut na konci. Líbí se mi, jak hned na začátku máme rozcvičku – běhání ve vodě a soutěže. Baví mě kraul a prsa.“ (Terezka Světláková)

„Ze začátku jsem moc neplavala, ale už jsem se plavat trochu naučila. Na začátku se rozcvičíme ve vodě. Jednou jsme u rozcvičky zpívali Citrónky. Vždy, když máme volno, nám paní učitelka hází věci do vody. Jednou jsem vylovila na jedno nadechnutí tři kroužky. Moc mě baví potápět se. Je to super. Ještě jsme skákali do kruhů, to mě taky bavilo.“ (Mášenka Bolfová)

„Moc se mi tam líbí. Je to nejlepší bazén. Líbí se mi, jak skáčeme do kruhů. Je to velká sranda.“ (Klaudie Pištolová)

„V autobuse vždycky zpíváme vánoční písničky a koledy. Ve středu jsme se učili plavat prsa a hráli jsme různé soutěže. Ve čtvrtek jsme splývali s vodou a potápěli jsme se. Hráli jsme soutěž, která se jmenovala Převozník. Na konci máme 15 minut volno a pak se vracíme do školy.“ (Julie Good)

Nejvíce se mi líbí, když skáčeme přes kruhy a potápíme se pro kroužky. Zábavné jsou i hry a převlíkání. (Nela Horská)

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Plavecky_vycvik_2016_2017_-_4._rocnik/