Karel IV. - projekt 4. a 5.třídy

27.06.2016 11:31

Moc se mi to líbilo, protože jsme se nemuseli učit. Také to bylo zábavné. Vyplňovali jsme různé papíry třeba o Lucembursku, Karlových ženách a chrámu svatého Víta. Byli jsme rozděleni do tří skupin a radili jsme se. Pak jsme ve výtvarce malovali Karlův portrét. Myslím, že se nám povedly, až na některé. Také jsme vyráběli plakáty, pár lidí z páté třídy a pár ze čtvrté třídy. Paní učitelka nám vytiskla hodně obrázků a textů o Karlu IV. Naučili jsme se také hodně památek, které postavil např. Karlův most, snad nejznámější chrám Sv. Víta, Karlovu univerzitu, Nové Město. O jeho otci a matce jsme si také povídali. Bylo to naučné a hezké, moc se mi to líbilo.

Kateřina Kočí

 

Moc se mi to líbilo, bylo to moc fajn a jsem hrdá na to, že se nám to tak pěkně povedlo, teď je to zrovna pověšené na nástěnce. Všichni se na to dívají a udivuje je to. Vyplňovali jsme různé papíry a bavili se o jeho manželkách -  Anna Falcká a jeho matka byla Eliška Přemyslovna. A potom jak jsme to lepili tak jsme se nemuseli učit. Byl to náš nejlepší český král, který kdy vládl. Dokázal postavit Prahu a v Praze postavil Karlovu univerzitu, Karlův most, Nové Město, dostavěl chrám svatého Víta a v jiných zemích postavil třeba Monte Carlo a tak dále. Ten projekt mě zaujal a bylo to prostě bezvadné.

Natálie Vařáková. 

zskarlovice.rajce.idnes.cz/Projekt_4._a_5.tridy_-_Karel_IV.

Kateřina Mikulášková