Jak se nám třeťákům líbilo Uspávání broučků

21.11.2016 12:07

Na uspávání broučků se mi líbilo, protože tam byla ohnivá šou. Byl krásný večer, sněžilo. Byla tam krásná budka.

                                               Adam Bukur

 

Uspávání broučků bylo krásné, protože konečně tento rok pořádně sněžilo a hezky svítil měsíček.

 

                                               Anežka Friesová

 

Na Uspávání broučků to bylo bezva, protože padaly vločky a byla tam ohnivá šou, ale mně zmokl lampion.

                                               Viktorka Šrámková

 

Moc se mi to líbilo, protože na stromech byly svítící řetězy. Byl tam hezky dřevěný domeček pro broučky.

                                               Klára Fotopulosová

 

Moc se mi líbilo, protože na stromech byla světýlka. Taky se mi líbila světla na cestě.

                                              

                                               Stela Peterková

 

Líbilo se mi tam, protože tam byla ohnivá show. Byl jsem překvapený, protože začalo chumelit. Bylo to hezké.

                                               Vilém Macháček

 

Bylo to nejlepší uspávání broučků. Nejvíc se mi líbila ohnivá šou.

 

                                               Kája Kočí